ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΕΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ. ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΡΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ, ΧΩΡΙΣ ΘΕΛΩ. ΑΠΑΘΕΙΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ. ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ. ΜΕΓΑΛΗ. ΟΜΟΡΦΗ. ΔΥΝΑΤΗ. ΜΕ ΗΘΟΣ . ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΣΤΟ. ϶ϵ ΜΙΝΩΑΣ Ο ΚΡΗΤΑΓΕΝΗΣ ϶ϵ

Αυτά ποὺ ἡ ἐκκλησία σου δὲν θέλει νὰ διαβάσεις. (2 μέρος)

Γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τῆς Πελοποννήσου.

Γράφει ὁ Λιβάνιος (Ὑπὲρ τῶν ἑλληνικῶν ἱερῶν) ἐκδόσεις ''θύραθεν'' 1998. 

Στὴν ἐνταύθα Ἑλλάδα μὲ τὴν προτροπὴ τῆς Κωνσταντινούπολης εἰσέβαλαν οἱ ὀρδὲς τῶν νεοφώτιστων χριστιανῶν Γότθων καθοδηγούμενες ἀπὸ ὁμάδεςφανατικῶν καλόγερων . Τότε, τὸ ἔτος δηλαδὴ 397 μ.χ.  ἔγινε στὴν Πελοπόννησο ἡ μεγαλύτερη γενοκτονία ποὺ γνώρισαν ποτὲ οἱ Ἕλληνες. Ἔτσι ἄνοιξε ὁ δρόμος γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τοῦ ''νέου δόγματος''. Ὅπως γράφει ὁ Ζώσιμος: πρὸς βοήθεια τῶν Ἑλλήνων ἔσπευσε ἀπὸ τὴν Ἰταλία ἕνας Βάνδαλος (!) στρατηγὸς τοῦ ρωμαϊκοῦ στρατοῦ, ὁ Στηλίχων. Ὅμως ἔφτασε πολὺ ἀργὰ, ἤδη εἶχε σφαγὴ ἀνηλεῶς ἢ ἐξανδραποδιστεῖ ὁ μὴ χριστιανικὸς πληθυσμὸς ὅλων τῶν πόλεων τῆς Πελοποννήσου. Ὅλοι ὅσοι δὲν πρόλαβαν νὰ καταφύγουν στὰ βουνὰ τῆς Λακωνίας καὶ τῆς Ἀρκαδίας, ἠβηδὸν (ὡς καὶ οἱ ἔφηβοι) ἐσφάγησαν.
Τὴν γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων περιγράφουν πολλοὶ χριστιανοὶ χρονογράφοι τῆς ἐποχῆς 
ὁ Εὐνάπιος, ὁ Ζώσιμος, ὁ Σωζόμενος κ.α.
Ὁ Προκόπιος γεννήθηκε γύρω στὸ 500 μ.χ. Ἄσκησε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ δικηγόρου, τοῦ ρήτορα, τοῦ νομικοῦ συμβούλου τοῦ στρατηγοῦ Βελισαρίου. Ἀνέλαβε σημαντικὲς ἀποστολὲς στὴν ὑπηρεσία τῆς Ρώμης. Γνώρισε μεγάλες τιμὲς στὴν αὐτοκρατορικὴ αὐλὴ τῆς Νέας Ρώμης (Βυζάντιο).
Τὸ 560 μ.χ. τοῦ ἀποδόθηκε ὁ τιμητικὸς τίτλος τοῦ ''Illustris'' (Ἐπιφανής). Τὸ 562 γίνεται ἔπαρχος.
Τὰ στοιχεῖα αὐτὰ μαρτυροῦν ὅτι ἦταν ἕνα πρόσωπο ποὺ γνώριζε καλὰ τὰ ὅσα συνέβαιναν στὰ ἀνώτατα κλιμάκια τῆς ἐκχριστιανισμένης ρωμαϊκῆς διοίκησης ἡ ὁποία ἕδρευε στὴν Κωνσταντινούπολη. Ἔγραψε τὸ ἔργο ''Ἱστορία'' ὅπου περιγράφονται οἱ πολεμικὲς ἐπιχειρήσεις τοῦ Ἰουστινιανοῦ αὐτοκράτορα καὶ ''Περὶ κτισμάτων'' ὅπου μὲ στομφώδη γλώσσα κολακεύει τὸ αὐτοκρατορικὸ ζεῦγος Ἰουστινιανὸ καὶ Θεοδώρα. Ὡστόσο ὁ ἐπίσημος ἱστορικός του αὐτοκράτορα, αὐτὸς ὁ Προκόπιος ποὺ ἀνέλαβε νὰ ἀφήσει αἰώνιο καὶ δοξασμένο τὸ ὄνομα τοῦ Ἰουστινιανοῦ, εἶναι ὁ ἴδιος ὁ ὁποῖος ἐν΄ἀγνοία ὅλων τῶν σύγχρονών του, κρυφὰ καὶ προσεκτικὰ
ἀποφάσισε (γιὰ χάρη τῶν ἑπόμενων γενεῶν) νὰ γράψει καὶ ἕνα τρίτο βιβλίο, τὸ λεγόμενο ''Ἀνέκδοτα'' τὸ περιεχόμενο τοῦ ὁποίου εἶναι ὁ ἀληθινὸς βίος τοῦ Ἰουστινιανοῦ, τῆς Θεοδώρα, τῶν συνεργατῶν τους .....  Γράφει ὁ Προκόπιος στὸν πρόλογο αὐτοῦ του ἱστορικοῦ βιβλίου.... 

''Σὲ πολλὲς περιπτώσεις ἀναγκάστηκα νὰ ἀποκρύψω τὶς αἰτίες τῶν γεγονότων ποὺ ἔχω 
ἀναφέρει στὰ προηγούμενα βιβλία μου....Ὁ Λόγος εἶναι , ὅτι ἦταν ἀδύνατο νὰ καταγραφοῦν 
οἱ πράξεις μὲ τὸν πρέποντα τρόπο, ὅσο οἱ αὐτουργοὶ τοὺς ἦταν στὴν ζωὴ, γιατί ἂν μὲ ἀνακάλυπταν, δὲν θὰ μποροῦσα νὰ γλιτώσω ἀπὸ τὸν πιὸ οἰκτρὸ θάνατο καὶ δὲν θὰ 
μποροῦσα νὰ εἶμαι σίγουρος οὔτε καν γιὰ τὴν ἀσφάλεια τῶν πιὸ στενῶν μου συγγενῶν''.


Γενοκτονίες Ἑλλήνων ἐπὶ Ἰουστινιανοὺ.




Ο Γιουτπράδα - Ἰουστινιανὸς


Τὶς σφαγὲς τῶν Ἑλλήνων ποὺ ἄρχισαν προγενέστεροί του αὐτοκράτορα Κωνστάντιου Β΄ 

(ὅπως ὁ πατέρας αὐτοῦ ὁ αὐτοκράτορας Μέγας Κωνσταντῖνος - ὑπεύθυνος γιὰ τὴν γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τῆς Ἀρμενίας μὲ τὴν συμμετοχὴ τοῦ βασιλιᾶ Τιριδάτη Γ΄ καὶ τοῦ πατριάρχη Γρηγορίου) συνέχισαν καὶ μεταγενέστεροι ὅμοιοί του.
Ὁ αὐτοκράτωρ Ἰουστινιανὸς - ὁ Σλαυοεβραῖος τὸ γένος, τὸ ὄνομα τοῦ ὁποίου
ἀρχικὰ ἦταν Γιουτπράδα - αὐτός ὁ αὐτοκράτορας σύμβολο τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐκεῖνος ποὺ οἰκοδόμησε τὴν Ἁγιὰ Σοφιὰ - ''τὸ μέγα μοναστήρι'' καὶ ἀνακηρύχθηκε ἀπὸ τὸν Χριστιανισμὸ ''Μέγας'' ἀποκαλύπτεται μέσα ἀπὸ τὰ ''Ανέκδοτα'' κείμενα τοῦ ἐπισήμου ἱστορικοῦ του Προκοπίου ὡς ἕνας αἱμοβόρος τύραννος ὁ ὁποῖος βύθισε ὁλόκληρους πληθυσμοὺς στὴν σφαγὴ καὶ στὸ αἷμα . Σύμφωνα μὲ τὸν Προκόπιο, ὁ Ἰουστινιανὸς ἄρχισε τὶς σφαγὲς στὸ ὄνομα τῆς



''μίας καὶ ἀληθοῦς πίστεως τῆς ὀρθοδοξίας''.  
Σημαντικὲς ἐπίσης εἶναι οἱ μαρτυρίες τοῦ Προκοπίου γύρω ἀπὸ τοὺς διωγμοὺς, σφαγὲς καὶ γενοκτονίες Ἑλλήνων (ὅσων Ἑλλήνων ἐπέμεναν στοὺς πατρώους ἑλληνικοὺς τόπους) ἀπὸ τὴν
αἱμοσταγῆ καὶ ἀλαζονικὴ διακυβέρνηση τοῦ Ἰουστινιανοῦ. Τὸ ''ελληνοχριστιανικὸ'' πλαστογράφημα καταρρέει μπροστὰ στὰ κείμενα τῶν ἱστορικῶν ἐκείνης τῆς ἐποχῆς. 


Ἀναφέρει ὁ Προκόπιος:  

''Μετὰ τοὺς Σαμαρεῖτες ἄρχισε (ὁ Ἰουστινιανὸς) νὰ καταδιώκει τοὺς ἀποκαλούμενους
Ἕλληνες ὑποβάλλοντάς τους σὲ σωματικὰ βασανιστήρια καὶ ἁρπάζοντας τὰ χρήματά τους''.
Ὁ Προκόπιος ἀδυνατεῖ νὰ θεωρήσει τὸν τύραννο Ἰουστινιανὸ ὡς ἀνθρώπινο ὂν καὶ τὸν θεωρεῖ ''ἐνσαρκωμένο δαίμονα''.  Ἀναφέρει ὁ Προκόπιος στὰ ''Ἀνέκδοτα'': 




''Ὅτι ὁ Ἰουστινιανὸς δὲν ἦταν ἀνθρώπινο πλάσμα ἀλλὰ ἦταν ...κάποιος δαίμονας ἀνθρωπόμορφος θὰ μποροῦσε κανεὶς νὰ τὸ ἀποδείξει σταθμίζοντας τὸ μέγεθος των κακῶν ποὺ ἔκανε στοὺς ἀνθρώπους , γιατί ἡ δύναμη τοῦ ἀνθρώπου ποὺ δρᾶ φανερώνεται στὸ ὑπέρμετρο μέγεθος τῶν πράξεών του . Ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς λοιπὸν ἔχει σκοτώσει τόσους πολλοὺς, ὥστε .... πιὸ γρήγορα νομίζω θὰ μετροῦσε κανεὶς τοὺς κόκκους τῆς ἄμμου ὅλου του κόσμου, παρὰὅσους σκότωσε ὁ αὐτοκράτωρ αὐτὸς. Ὑπολογίζοντας ὅμως κατὰ προσέγγιση τὶς περιοχὲς ποὺ κατάντησαν τελικὰ ἀκατοίκητες, λέω ὅτι χάθηκαν πολλὰ ἑκατομμύρια ἄνθρωποι'' .



Προκόπιος ''Ἀνέκδοτα'' ἰη΄1 - 6, μετάφραση Ἀλόης Σιδέρη, ἔκδ. ''ΑΓΡΑ''.


Σὲ ὅτι ἀφορᾶ σὲ ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες , ὁ Ἰουστινιανὸς ἀποδείχθηκε μεγάλος διώκτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ, σφαγέας τῶν Ἑλλήνων ποὺ ἀρνοῦνταν τὸν Χριστιανισμὸ ἐμμένοντες στὶς ἑλληνικὲς παραδόσεις. 


Ἄφησε δὲ αὐτὸς τὴν Ἑλλάδα ἀπροστάτευτη στὶς βαρβαρικὲς ἐπιδρομὲς καὶ ἦταν ληστὴς τοῦ δημοσίου χρήματος τῶν Ἑλληνικῶν πόλεων τὶς ὁποῖες καταδίκασε σὲ οἰκονομικὸ μαρασμὸ.
Ὁ Ἰουστινιανὸς ἦταν ἐκεῖνος ποὺ ἔκλεισε τὴν Πλατωνικὴ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν μὲ ἀπὸ συνεχῆ λειτουργία 900 περίπου ἐτῶν.Ὁ ἴδιος δὲ ἔσφαξε ἀρκετοὺς φιλοσόφους καθηγητὲς καὶ ἄλλους τοὺς ἀνάγκασε νὰ φύγουν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα.




Νηπιοβαπτισμὸς!



Τὸ χριστιανικὸ ἱερατεῖο, τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορα τῆς Νέας Ρώμης (Βυζαντίου) Θεοδοσίου συνέλαβε τὴν μέθοδο τοῦ ὁλοκληρωτικοῦ ἀφελληνισμοῦ τῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας.
Τὸ χριστιανικὸ ἱερατεῖο, δηλαδὴ, κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Β΄(382 μ.χ.) Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὅπου ὁ αὐτοκράτορας Θεοδόσιος μετεῖχε αὐτῆς, ἀνάμεσα στὶς πολλὲς δόλιες καὶ ἐγκληματικὲς ἀποφάσεις ἐναντίον τοῦ Ἑλληνισμοῦ συνέλαβαν τὸν νηπιοβαπτισμὸ.
Μὲ εἰδικὸ διάταγμα ἀπὸ τὸν αὐτοκράτορα Θεοδόσιο, ὅλοι οἱ κάτοικοι τῆς Ρωμαϊκῆς ἐπικράτειας ἔπρεπε νὰ βαπτίσουν τὰ παιδιὰ τοὺς χριστιανοὺς. Ὅσοι δὲν δέχονταν θὰ ἔχαναν τὰ πολιτικά τους δικαιώματα καὶ τὰ παιδιά τους θὰ ἔχαναν τὸ δικαίωμα τῆς κληρονομιᾶς ἀπὸ τοὺς γονεῖς τους.
Τότε χιλιάδες ἀνυπότακτοι Ἕλληνες πουλήθηκαν στὰ σκλαβοπάζαρα ὡς δοῦλοι καὶ ἀμέτρητες περιουσίες... κατασχέθηκαν ἀπὸ τὴν ἐκκλησία.
Παρὰ τὰ σκληρὰ μέτρα ποὺ ἐπεβλήθησαν, οἱ Ἕλληνες ἀρνοῦνταν τὸν ἀφελληνισμό τους.
Τότε ἕνα νέο διάταγμα ὅρισε τὴν θανατικὴ ποινὴ γιὰ τοὺς παραβάτες. Οἱ διωγμοὶ συνεχίσθηκαν μὲ ἀμείωτη ἔνταση μέχρι τὴν ἐποχὴ τοῦ Γιουτπράδα (Ἰουστινιανοῦ, Σλαυοεβραῖος τὸ γένος).


Διαβάζουμε εἰς τὸν ''Ἰουστιάνιος Κῶδιξ 1.11'', ὁ ὁποῖος ἦταν σὲ ἰσχὺ μέχρι τῆς ἐποχῆς Λέοντος τοῦ Θρακὸς:

''Γνωρίζουμε , ὅτι αὐτοὶ οἱ εἰδωλολάτρες (Ἕλληνες) ἐγκατέλειψαν τὴν
προσκύνηση τοῦ μόνου καὶ ἀληθινοῦ Θεοῦ καὶ προσέφεραν θυσίες στὰ εἴδωλα
ἐξαιτίας ἑνὸς ἀσυλλόγιστου σφάλματος καὶ πραγματοποίησαν ἀνόσιες ἑορτὲς.
Ἂν αὐτοὶ διέπραξαν αὐτὰ τὰ ἁμαρτήματα, ἐνῶ εἶχαν ἀξιωθεῖ τὸ ἅγιο Βάπτισμα, 

θὰ ὑποβληθοῦν στὴν ἀντίστοιχη τιμωρία . Μὲ τὸν παρόντα ὅμως νόμο ἀνακοινώνουμε, 
ὅτι ἐκεῖνοι μὲν ποὺ ἔχουν γίνει χριστιανοὶ καὶ ἔχουν ἀξιωθεῖ τὸ ἅγιο καὶ σωτήριο βάπτισμα, 
σὲ ὁποιαδήποτε χρονικὴ στιγμὴ, ἂν φανοῦν ὅτι ἐπιμένουν στὴν πλάνη τῶν Ἑλλήνων, 
θὰ ὑποβληθοῦν στὴν ἐσχάτη τῶν ποινῶν. Ὅσοι δὲ δὲν ἔχουν ἀξιωθεῖ ἀκόμη τὸ σεβαστὸ 
βάπτισμα, θὰ πρέπεινὰ φανερωθοῦν στὴν βασιλεύουσα πόλη μας, εἴτε στὶς ἐπαρχίες καὶ 
νὰ πᾶνε στὶς ἱερότατες ἐκκλησίες μαζὶ μὲ τοὺς συζύγους τους καὶ τὰ παιδιά τους καὶ ὅλα 

τὰ μέλη τοῦ οἴκου τους καὶ νὰ διδαχθοῦν τὴν ἀληθινὴ πίστη τῶν χριστιανῶν. 
Ἂν δὲν τὸ κάνουν, θὰ χάσουν τὰ πολιτικά τους δικαιώματα καὶ τὴν κινητὴ καὶ 
ἀκίνητη περιουσία τους. Θὰ τοὺς ἀφαιρεθοῦν τὰ πάντα θὰἐγκαταλειφθοῦν στὴν ἔνδεια καὶ 
θὰ ὑποβληθοῦν στὶς ἔσχατες τιμωρίες (...) ὅσοι πάσχουν ἀπὸ τὴ νόσο τῶν ἀνόσιων Ἑλλήνων''.


Τὸ 530 μ.χ. ὁ Σλαυοεβραῖος αὐτοκράτωρ τῆς Νέας Ρώμης ὁ Γιουτπράδα -Ἰουστινιανὸς 

ἔδωσε τὴν χαριστικὴ βολὴ στὸν Ἑλληνικὸ Πολιτισμὸ καὶ στους ''ἀλιτήριους Ἕλληνας'' 


ὅπως τοὺς ἀποκαλεῖ ὁ Κώδικάς του. Αὐτὸς ὁ αὐτοκράτωρ καθιέρωσε τὸ θεσμὸ τοῦ ''νονοῦ''. 

Ὁ νονὸς ἦταν κυριολεκτικὰ ἕνας χριστιανὸς πράκτορας, ποὺ τὸν ὅριζε ἀποκλειστικῶς 

ἐκκλησία καὶ ἀφιέρωνε τὴ ζωή του στὴν παρακολούθηση τοῦ βίου τοῦ νεοβαπτισθέντος νηπίου. Ἂν οἱ γονεῖς καὶ τὸ νήπιο δὲν τελοῦσαν τὰ χριστιανικά τους καθήκοντα τὸ κατέδιδε 

στὴν ἐκκλησία καὶ τότε τὸ παιδὶ καὶ οἱ γονεῖς θανατώνονταν χωρὶς δίκη καὶ δεσμευόταν 

ἡ περιουσία τους. 




Ἡ βυζαντινὴ ταφόπλακα ἐπὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ 
εἶχε πλέον ὁριστικὰ θεμελιωθεῖ. 


Ἑκατομμύρια Ἑλλήνων ἀφελληνίστηκαν ἢ κατακρεουργήθηκαν κάτω ἀπὸ τὴν χριστιανο-βυζαντινὴ ''Ἱερὰ Ἐξέταση''. Ὁ Ἰουστινιανὸς: Στὰ διατάγματα τοῦ ἀπαιτεῖ τὴν ἐκτέλεση αὐτῶν ποὺ ἐφαρμόζουν  ''...τὴν εἰδωλολατρία'' (Corpus Juris Civilis)

Στὴν νομοθεσία τοῦ Ἰουστινιανοῦ ''Codex Iustianianus'' (1.11.8) διαβάζουμε:  




''Κανεὶς νὰ μὴν τολμήσει νὰ ἀποπειραθεῖ αὐτὰ ποὺ ἀπαγορεύεται στοὺς ἀνθρώπους 
ποὺ φυλάγονται ἀπὸ εἰδωλολατρικὲς δεισιδαιμονίες, γνωρίζοντας ὅτι διαιωνίζει πράξη, 
ποὺ ἀποτελεῖ δημόσιο ἔγκλημα. Θέλουμε τέτοιες πράξεις νὰ ἀποτραποῦν, ἔτσι ὥστε 
(ὁ ἔνοχος) νὰ ἀποπεμφθεῖ ἀπὸ τὸ ἀξίωμά του καὶ νὰ μὴν χάσει μόνο τὴν περιουσία του (!!!) 
αλλά νὰ ὁδηγηθεῖ και σὲ διαρκῆ ἐξορία''.


1.11.9 ''Διατάσσουμε τοὺς ἄρχοντές μας (...) νὰ ἀναζητοῦν σύμφωνα μὲ τὸ
νόμο ὅλες τὶς περιπτώσεις ἀσέβειας ὑπὲρ τῆς Ἑλληνικῆς θρησκείας (...) (καὶ)
ἂν συμβαίνουν , νὰ τιμωροῦνται (...) . Νὰ μὴν ἔχει κανένας τὸ δικαίωμα νὰ
κληροδοτεῖ μὲ διαθήκη ἢ νὰ χαρίζει μὲ δωρεὰ κάτι σὲ πρόσωπα ἢ τόπους , ποὺ
ἔχει ἐπισημανθεῖ ὅτι διαπράττουν τὴν ἀσέβεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ (...) . Νὰ
διατηρηθοῦν (...) ἐν ἰσχὺ ὅλες οἱ τιμωρίες μὲ τὶς ὁποῖες οἱ προηγούμενοι
βασιλείς εἶχαν ἀπειλήσει νὰ τιμωρήσουν τὴν Ἑλληνικὴ πλάνη.
Συνέχεια στὴν νομοθεσία τοῦ Ἰουστινιανοῦ ''Codex Iustianianus'' διαβάζουμε:


1.11.10 ''Ἐπειδὴ ἔχουν συλληφθεῖ μερικοὶ, οἱ ὁποῖοι διακατέχονται ἀπὸ τὴν πλάνη 

τῶν ἀνόσιων καὶ μιαρῶν Ἑλλήνων (...) ἐκεῖνοι ποὺ ἔχουν γίνει
χριστιανοὶ (...) ἂν φανοῦν νὰ ἐπιμένουν στὴν πλάνη τῶν Ἑλλήνων, θὰ
ὑποβληθοῦν στὴν ἐσχάτη τῶν ποινῶν (...) θὰ παρεμποδίσουμε δὲ κάθε μάθημα
ποὺ διδάσκεται ἀπὸ αὐτοὺς, ποὺ πάσχουν ἀπὸ τὴ νόσο τῶν ἀνόσιων Ἑλλήνων
(...) θεσπίζουμε τοὺς ἴδιους νόμους καὶ γιὰ τοὺς ἀλιτήριους Ἕλληνες''.
''Codex Novellae, Constitutiones''.

Ἐνῶ μὲν εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ Ἰουστινιανὸς ἦταν αὐτὸς ποὺ καθιέρωσε τὸν θεσμὸ τῆς ''Ἱερᾶς Ἐξέτασης'' καὶ τὸ ἀξίωμα τοῦ Ἐξεταστοῦ ὁ ἱστορικὸς Θεοφάνης εἰς ''Χρονογραφία'' μᾶς πληροφορεῖ ἕνα λιγότερο σὲ ἐμᾶς γνωστὸ τρόπο μαρτυρίου, ὡς μέθοδος ἐπιβολῆς τοῦ χριστιανισμοῦ. Ἀναφέρει αὐτὸς ὁ ἱστορικὸς ὅτι ἀρκετὲς φορὲς παρεδίδοντο ''αἱρετικοὶ'' κρατούμενοι σὲ κομπογιαννίτες γιὰ νὰ γίνουν ζωντανὰ πειραματόζωα σὲ θανατηφόρες ἀποτρόπαιες χειρουργικὲς ἐπεμβάσεις. 

''....ΟΝ ΕΝ ΤΩ ΜΩΛΩ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΧΕΙΡΟΚΟΠΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΚΟΠΗΣΑΝΤΕΣ ΗΝΕΓΚΑΝ ΤΟΙΣ ΙΑΤΡΟΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΑΝΕΤΕΜΟΝ ΖΩΝΤΑ ΑΠΟ ΗΒΗΣ ΕΩΣ 
ΤΟΥ ΘΩΡΑΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΝ'' !

(Χρονογραφία σέλ. 436) .
Μαζικὲς ἐξοντώσεις Ἑλλήνων (ἑλληνιστῶν) μὲ σαδιστικὸ θάνατο διασώζει στὰ ''Ἀνέκδοτά'' 


του ὁ ἱστορικὸς Προκόπιος (20, 10 - 16) ὡς ἐπίσης καὶ εἰδήσεις σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες οἱ αἴθουσες βυζαντινῶν δικαστηρίων γίνονταν...  αἴθουσες βασανιστηρίων.   









 Ὁ Νικηφόρος Σκευοφύλαξ καὶ ὁ Ἰωάννης Λυδὸς (6ος αἵ. μ.χ.) ἀναφέρουν τὶς ἑξῆς 

ἀποτρόπαιες μεθόδους ἐπιβολῆς τοῦ Χριστιανισμοῦ : 


''ΑΠΤΕΣΘΩ ΠΥΡΑ, ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΘΩ ΣΤΡΕΒΛΩΤΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΙΝ 
ΑΠΑΣΑ ΕΚΝΙΚΩΝΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΤΡΕΧΟΝΤΑ''. 
Νικηφόρος Σκευοφύλακας ''βίος ἐν ἐπιτόμω καὶ ἐγκώμιον τοῦ Θεοφανοὺς τῆς Σιγριανῆς''. 

(Ἔκδ. De Boor, Λειψία σέλ. 24).
  


Τὴν ''νομικὴ'' κάλυψη γιὰ ἀκρωτηριασμοὺς, τύφλωση καὶ κάψιμο στὴν πυρά μας τὴν 

ἔδωσε ὁ ἴδιος ὁ Ἰησοῦς μὲ τό: 

''ὰν σκανδαλίζη σὲ ἡ χείρ σου ἀποκοψον αὐτὴν, 

ἐὰν ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζη σὲ, ἔκβαλε αὐτόν''. 
(Μάρκος Θ΄43 - 47).


Καὶ τί λέει ὁ Ἰησοῦς γιὰ τὴν φωτιὰ; 

''Φωτιὰ ἦρθα νὰ βάλω πάνω στὴν Γῆ 
καὶ πόσο θὰ ἤθελα νὰ εἶχε ἤδη ἀνάψει''.
(Κατὰ Λουκᾶν ἲβ΄49 -50). 




Καὶ ἐξηγεῖ ὁ Ἰησοῦς: 

''Μὴν νομίζετε ὅτι ἦλθα νὰ βάλω εἰρήνη στὴ Γῆ. 
Δὲν ἦλθα νὰ βάλω εἰρήνη ἀλλὰ μάχαιρα''. 
(Ματθαῖος, ἰ΄34 - 38).
 


Καὶ θὰ ρωτήσετε, γιατί οἱ χριστιανοὶ τόσο μισοῦσαν τοὺς Ἕλληνες καὶ ἐξεγέρθηκαν 

ἐναντίων τους καὶ χρησιμοποίησαν τὶς πιὸ ἀπάνθρωπες μεθόδους ποινῆς ἐναντίων τους, 

ἀκόμα καὶ τὴν γενοκτονία αὐτῶν; Διότι: 


''Ἐξεγέρω τὰ τέκνα σου, Σιῶν ἐπὶ τὰ τέκνα τῶν Ἑλλήνων'' 
μᾶς λέει ὁ ''Ζαχαρίας'', θ΄13 - 15.
 


Διαβάζουμε δὲ στὶς ''Πράξεις'', κὰ΄ 28 -29: 

''Μέχρι καὶ Ἕλληνες ἔβαλε μέσα στὸ ἱερὸ 
καὶ μόλυνε τὸν ἅγιο τοῦτο τόπο''.


Λέει δὲ ὁ Ἰησοῦς Χριστός : 

''Ὅσο γιὰ τοὺς ἐχθρούς μου, αὐτοὺς ποὺ δὲν μὲ θέλησαν 
γιὰ βασιλιὰ τοὺς, φέρτε τοὺς ἐδῶ καὶ κατασφάξτε τοὺς 
μπροστά μου''.
(Κατὰ Λουκᾶν, ἲθ΄27).
 


Ἡ τραγικότερη ἀναφορὰ γιὰ τὴν ποινὴ τοῦ ''καυθῆναι'' δηλαδὴ τὸ κάψιμο τῶν ζωντανῶν θυμάτων (Ἑλλήνων, Ἑλληνιστῶν, αἱρετικῶν, εἰδωλολατρῶν...) ἀναφέρεται στὴν ''Ἀλεξιάδα'' 

τῆς Ἄννης Κομνηνῆς, μὲ θύμα τὸν Βασίλειο Βογομίλων ποὺ μερικοὶ τὸν ταυτίζουν μὲ 


τὸν ἥρωα Βασίλειο Διγενῆ - Ἀκρίτα. Οἱ Χριστιανοὶ αὐτοκράτορες τοῦ Βυζαντίου 

(τῆς Νέας Ρώμης) παρέδιδαν στὴν πυρὰ ἀκόμη καὶ ἀνάπηρους Νικήτας Χωνιάτης. 

''Χρονολόγια'' vi 404, 405 καὶ 332. Γιὰ τὴν ''ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ'' δὲν ἔλειψαν καὶ οἱ 

ὁμαδικὲς καύσεις στὸν Ἱππόδρομο τοῦ Βυζαντίου: 

''τοὺς δὲ μεγιστάνας τῶν Ἀρμενίων σωρεύσας 
ἐν΄ τόπω ἐνὶ ζωοκαύστους ἐποίησε''
(Θεοφάνης σέλ. 372 . 18) 


Ὁ δὲ Ἰουστινιανὸς μέσω τῶν ἱεροεξεταστῶν τοῦ, ἐξόντωσε μαζικὰ Ἕλληνες τῆς αὐτοκρατορίας ρίχνοντας τοὺς, ζωντανοὺς στὴν πυρὰ, μαζὶ μὲ τὰ βιβλία καὶ τὰ ἀγάλματα: 



''...ΜΗΝΙ ΙΝΔΙΚΤΙΩΝΙ ΤΗ ΑΥΤΗ ΣΥΣΧΕΘΕΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΡΙΕΒΩΜΙΣΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ 
ΑΥΤΩΝ ΚΑΤΑΚΑΥΘΗΣΑΝ ΕΝ ΤΩ ΚΥΝΗΓΙΩ''
(Ἰωάννης Μαλάλας ''Χρονογραφία'', σέλ. 491).


Πολλοὶ ἱστορικοὶ Βυζαντινοὶ μὲ κίνδυνο τῆς ζωῆς τοὺς ἔγραψαν μέχρι ποὺ ἔφθανε ἡ πολυδιαφημισμένη ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ γιὰ τὸν κόσμο καὶ ἰδιαιτέρως γιὰ τοὺς Ἕλληνες.
Καὶ τελειώνω μὲ αὐτὰ τὰ λόγια του Ἰησοῦ Χριστοῦ:


''Ἐὰν κάποιος ἔρχεται πρὸς τὰ μένα καὶ δὲν μισεῖ τὸν πατέρα 

του καὶ δὲν μισεῖ τὸν πατέρα του καὶ τὴν μητέρα του καὶ 
τὴν γυναίκα του καὶ τὰ παιδιὰ καὶ τοὺς ἀδελφοὺς καὶ 
τὶς ἀδελφὲς ἀκόμα καὶ τὴν ψυχή του, δὲν γίνεται νὰ 
εἶναι μαθητής μου''.
(Κατὰ Λουκᾶν, ἲδ΄26). 



''...Ὅποιος δὲν ἔχει, ἂς πουλήσει τὸ πανωφόρι του 

καὶ ἂς ἀγοράσει μαχαίρι''. 
(Κατὰ Λουκᾶν, κβ΄36 - 37). 



''ἦλθα νὰ διχάσω τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὸν πατέρα του καὶ 
τὴν κόρη ἀπὸ τὴν μάνα καὶ τὴ νύφη ἀπὸ τὴν πεθερά της''. 
(Ματθαῖος, ἰ΄34 - 38).
 


Κατὰ τὴν βασιλεία τοῦ Αὐτοκράτορα Θεοδοσίου ὁ Χριστιανισμὸς γίνεται ἡ ἐπιβληθεῖσα θρησκεία τῆς Ρωμαϊκῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας εἰς τὴν ὁποία οἱ Ἕλληνες ὑπόδουλοι ἤσαν.
Ἒπ΄ αὐτοῦ του Θεοδοσίου, ἐναντίων τῶν Ἑλλήνων ἐφαρμόστηκαν, ἐπὶ αἰῶνες πολλοὺς, μέτρα ποὺ πῆραν τὸν χαρακτήρα πραγματικῶν διώξεων. Τὸ μαντεῖο τῶν Δελφῶν ὑποχρεώθηκε νὰ σιγήσει. Οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες καὶ τὰ Ἐλευσίνια Μυστήρια ἀπαγορεύθηκαν, τὰ ἱερὰ τῶν προγόνων μᾶς λεηλατήθηκαν καὶ κατεδαφίσθηκαν. Τὰ δὲ πανέμορφα γλυπτὰ ποὺ διακοσμοῦσαν τὰ ἱερὰ καὶ τὶς πόλεις τῶν Ἑλλήνων καταστραφῆκαν ἀπὸ τὸ μένος καὶ τὸ μίσος τῶν χριστιανῶν.
Ἔτσι τὰ βλέπουμε σήμερα στὰ μουσεῖα μᾶς διαμελισμένα, ἀποκεφαλισμένα, ἀκρωτηριασμένα, μὲ σφυριὰ σπασμένα, σιωπηλοὶ μάρτυρες καὶ αὐτὰ ἑνὸς πανέμορφου κόσμου, χαμένου κόσμου πιὰ στὴν αἱματοβαμμένη λήθη, ὅπου βρίσκονται θαμμένα, σκορπισμένα, ὁλότελα ξεχασμένα τὰ ἱερὰ κόκαλα ἑκατομμυρίων βασανισμένων δολοφονημένων Ἑλλήνων, θύματα πολλαπλῶν
γενοκτονιῶν. Οἱ ναοὶ κατεδαφίσθηκαν. Πάνω τους καὶ ἀπὸ τὰ ἐρείπια αὐτῶν ὡς ταφόπλακες
χτίστηκαν οἱ ἐκκλησίες τῶν νέων χριστιανῶν δοξάζουσιν τὸν ξενόφερτο γιὰ τοὺς Ἕλληνες τότε ἑβραϊκὸ θεὸ Ἰεχωβὰ. Καὶ τὸ ἄγαλμα κάθε θεοῦ εἰς τὸν ὁποῖο οἱ Ἕλληνες ἔχτιζαν τὸν κάθε τοὺς ναὸ, τοποθετοῦντο μετὰ ἀσύλληπτου μίσους ἀπὸ τοὺς χριστιανοὺς εἰς τοὺς βόθρους
τῶν νεοκτιζομένων χριστιανικῶν ἐκκλησιῶν. Οἱ δὲ Ἕλληνες ἐθνικοὶ ἱερεῖς ὅπως γράφει μὲ κάποιαν πίκρα ὁ Λιβάνιος: 



''ὑποχρεώθηκαν νὰ σιγήσουν ἢ νὰ ἀποθάνουν''.
Ἔτσι πέθανε ὁ μεγαλύτερος Παγκόσμιος Πολιτισμὸς τοῦ κόσμου, αὐτὸς ποὺ εἶδε πρῶτος 

τὸ φῶς τοῦ ἥλιου στὴν Γῆ, αὐτὸς ποὺ ἐκπολίτισε ὅλους τους λαοὺς τῆς οἰκουμένης.
Ἔτσι πέθανε ὁ Μέγας Φωτοδότης Ἑλληνικὸς Πολιτισμὸς καὶ οἱ Ἕλληνες δημιουργοί του 


μὲ μία Τραγικὴ φωνὴ, πνιγμένη στὸ αἷμα τῆς ἀνθρώπινης ἀχαριστίας καὶ μιαρῆς ἀδικίας.
Ἔτσι ἀπάνθρωπα ἔσβησε ὁ Μέγας Φωτοδότης Ἑλληνικὸς Λόγος .
Καὶ λέει ὁ Γερμανὸς φιλόσοφος Νίτσε : 


 ''Δὲν ἀποκάμνω νὰ ἀναπολῶ αὐτοὺς τοὺς (Ἕλληνες) στοχαστὲς 
ποὺ κάθε ἕνας τους εἶχε μία ἀσύλληπτη ἰδιαιτερότητα... 

καὶ φαίνεται πὼς οἱ Ἕλληνες στὰ κατοπινὰ χρόνια λησμόνησαν 
τὸ καλλίτερο μέρος τῆς πνευματικῆς τους πορείας. 

Καὶ ποιὸς λαὸς θὰ μποροῦσε νὰ ἰσχυρισθεῖ ὅτι τὸ ξαναβρῆκε; 
Ὅπως καὶ νὰ΄ναὶ νομίζω πὼς ὅλα αὐτὰ τελειώνουν μὲ μία κραυγὴ:
 
Πόσο ὡραῖοι ὑπῆρξαν''!!!
 

Friedrich Nietzsche.


συνεχίζεται...




αναρτήθηκε απο Περίανδρος Έλλην.



http://comgr.net http://laptop-service.net http://service-ypologiston.com http://minoas.info http://web-hellas.gr http://minoasnet.com http://wdm.gr http://gr24.info http://sitewards.eu https://netgr.eu http://wpxproud.net http://grcom.net Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Παπαδάκης ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΦΡΑΝΤΖΗ 67, Ν.ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΛ 210 9012444 ; 210 9239148 ; 210 9238158 Subaru service Λαουταρης,service Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ service Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Subaru αθήνα,Subaru service Λαουταρης,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Subaru service Λαουταρης,service Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ service Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Subaru αθήνα,Subaru service Λαουταρης,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ service Subaru αθήνα,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Subaru αθήνα,Subaru service Λαουταρης,ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Make Up ΝΥΦΗΣ ΝΥΦΙΚΟ Make Up ΝΥΦΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΥΦΗΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΑΜΟΥ http://pcuser.gr http://pcuser-help.eu http://psagmenos.info http://proionta-tis-fisis.info http://kritikos.eu ΚΡΗΤΙΚΟΣ Φτιάχνω μόνος μου Προσκλητήρια Γάμου Προσκλητήρια Βάπτισης Μπομπονιέρες Γάμου Μπομπονιέρες Βάπτισης Διακοσμήσεις Γάμου Διακοσμήσεις Βάπτισης Στολισμοί Γάμου Στολισμοί Βάπτισης Πακέτο Βάπτισης Ρούχα Παπούτσια Κουτιά Πινακάκια Λαμπάδες Λαδοσέτ Μαρτυρικά Ευχολόγια Giannakas exhaust ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ιλιον ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ πετρουπολη ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ περιστερι Ψυχολόγος Πετρούπολη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΑΡΡΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ-ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ